آزادسازی ۹ هزار زندانی جرایم غیر‌عمد گیلان
کد خبر: 3792435
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

آزادسازی ۹ هزار زندانی جرایم غیر‌عمد گیلان

گروه اجتماعی ــ مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان از آزاد شدن ۹ هزار زندانی جرایم غیرعمد استان طی ۱۰ سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۳۲۲ زندانی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه آزاد شدند.

علیرضا یزدانی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به سابقه مردم گیلان و شهر رشت در کار خیر، اظهار کرد: در دوران  دفاع مقدس بیش از یک هزار کامیون از کمک های مردمی از گیلان به جبهه ها ارسال شد.

وی کار خیر و کمک به نیازمندان را یک موهبت الهی دانست که به برخی از انسان ها عطا شده و افزود: ستاد دیه استان گیلان کمک های خیران در حوزه های تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی، مشکلات مالی و مهریه و نفقه ساماندهی می کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان از آزاد شدن 9 هزار زندانی جرایم غیرعمد استان طی 10 سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 322 زندانی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه آزاد شدند.

یزدانی با اشاره به پرداخت 514 میلیون تومان از بدهی زندانیان جرایم غیرعمد توسط خیران گیلانی طی سال جاری، گفت: ستاد دیه استان گیلان نیز 113 میلیارد تومان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه ستاد دیه گیلان یک میلیارد و 145 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت کرده است، متذکر شد: بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد توان مالی کافی برای پرداخت بدهی خود را ندارند و لذا همچنان از خیران می خواهیم به ستاد دیه کمک کنند.

انتهای پیام

captcha