پیکر آیت‌الله مؤمن در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت
کد خبر: 3792463
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
با اقامه نماز از سوی آیت‌الله سبحانی؛

پیکر آیت‌الله مؤمن در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت

گروه سیاست و اقتصاد ــ پیکر آیت‌الله محمد مؤمن قمی، امروز، چهارم اسفندماه از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) در قم آغاز و در حرم حضرت معصومه(س) پس از اقامه نماز میت از سوی آیت‌الله العظمی سبحانی به خاک سپرده شد.

پیکر آیت‌الله مومن در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفتبه گزارش ایکنا از قم، تشییع پیکر آیت‌الله مؤمن از ساعت 10 صبح امروز، 4 اسفندماه از مسجد امام عسکری(ع) با حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی و مذهبی آغاز شد و پس از برپایی مراسم سوگواری و روضه‌خوانی، تشییع آن مرحوم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد.

در این مراسم برخی شخصیت‌های سیاسی و مذهبی از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سیدمصطفی و سیدمجتبی خامنه‌ای، آیت‌الله شب‌زنده‌دار، آیت‌الله امامی‌کاشانی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، استاندار و مسئولان استان قم، آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، آیت‌الله محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم حضور داشتند.

آیات علوی بروجردی، خرازی، محسن اراکی، فاضل‌لنکرانی همچنین کعبی و حسینی‌بوشهری از مدیران و استادان برجسته حوزه همچنین نمایندگان بیوت مراجع عظام، اعضای خبرگان رهبری و جامعه مدرسین از دیگر حاضران در مراسم تشییع این عالم فاضل و ربانی بودند.

پیکر آن مرحوم دقایقی قبل با اقامه نماز از سوی آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید در رواق شهید مطهری و در جوار آیت‌الله حائری‌شیرازی به خاک سپرده شد.

یادآوری می‌شود مراسم بزرگداشت آیت‌الله مؤمن، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha