کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3792504
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
به‌همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مشاور فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از برگزاری سلسله کارگاه‌های مربوطه سبک زندگی قرآنی در این اداره‌کل خبر داد و گفت: در این جلسات مؤلفه‌های سبک زندگی قرآنی از جمله اخلاق فردی، خانوادگی، اجتماعی و جایگاه خانواده در اسلام مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

سلسله مباحث سبک زندگی قرآنی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

سیدمحمد میرقلنج، مشاور فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از برگزاری سلسله کارگاه‌های مربوط به سبک زندگی قرآنی در این اداره‌کل خبر داد و اظهار کرد: این جلسات، پنج‌شنبه هر هفته، بعد از نماز ظهر و به مدت یک ساعت، توسط استاد میرقلنج، خادم ملی قرآن، ویژه روسا و مدیران اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و در محل سالن نیلوفر این اداره‌کل برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: شب‌های چهارشنبه و جمعه نیز همین مباحث، بعد از نماز مغرب و عشا برای نمازگزاران آقا و بانوی مسجد امام خمینی(ره) واقع در خیابان گلباد ارومیه ارائه می‌شود.
میرقلنج افزود: در این جلسات مؤلفه‌های سبک زندگی قرآنی از جمله اخلاق فردی، خانوادگی، اجتماعی، جایگاه خانواده در اسلام، مسائل مربوط به تلاوت نماز، انفاق، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و اهتمام جدی به نماز جماعت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha