راه‌اندازی ۲ مدرسه الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3792507
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

راه‌اندازی ۲ مدرسه الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ کارشناس آموزش از راه دور آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی ۲ مدرسه الکترونیک در مدارس از راه دور ویژه دختران و پسران خبر داد.

راه‌اندازی 2 مدرسه الکترونیک در مدارس از راه دور کهگیلویه و بویراحمد

سیدسعید ربانی‌خواه، کارشناس آموزش از راه دور آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، از وجود ۳۸ مدرسه از راه دور در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در رشته‌های انسانی، تجربی، ریاضی و کاردانی در این مدارس تحصیل می‌کنند.
وی در ادامه راه‌اندازی 2 مدرسه الکترونیک در مدارس از راه دور ویژه دختران و پسران را از برنامه‌های اجرایی برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر به‌روزترین آموزش دنیا آموزش الکترونیکی است؛ چراکه با کمترین هزینه بیشترین بهره حاصل می‌شود.
کارشناس آموزش از راه دور آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از سال آینده آموزش الکترونیکی در تمامی مدارس از راه دور استان اجباری می‌شود.
ربانی‌خواه تصریح کرد: دوره آموزشی دانش‌افزایی ضمن خدمت مدیران مدارس از راه دور در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه برگزار و گواهی پایان دوره به آن‌ها اعطا شد، ضمن اینکه مدیران این مدارس باید حداقل 40 ساعت از این دوره‌ها را بگذرانند.
وی از رفع مغایرت جنسی خبر داد و از والدین خواست فرزندان خویش را در این مدارس با مزایای فراوان شرکت دهند.
انتهای پیام

captcha