رتبه سوم رشته ترتیل مسابقات سراسری قرآن رسانه ملی به استان مرکزی رسید
کد خبر: 3792514
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

رتبه سوم رشته ترتیل مسابقات سراسری قرآن رسانه ملی به استان مرکزی رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حمید قاسمی، مجری قرآنی و فعال رسانه‌ای استان مرکزی، در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، رتبه سوم رشته ترتیل را کسب کرد.

رتبه سوم رشته ترتیل مسابقات سراسری قرآن رسانه ملی به استان مرکزی رسید

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حمید قاسمی، مجری قرآنی و فعال رسانه‌ای استان مرکزی، در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، رتبه سوم رشته ترتیل را کسب کرد.
قاسمی، دارنده رتبه سوم رشته ترتیل پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت رسانه ملی، در رابطه با برگزاری این دوره از مسابقات گفت: مسابقات در چهار رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ جزء سی‌ام قرآن و حفظ سه جزء، اذان، رشته‌های معارفی و رشته‌های هنری همچون تذهیب به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.
وی سطح برگزاری مسابقات را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: مسابقات در تمام رشته‌ها قوی برگزار شد و داوران از عالی‌ترین داوان کشوری بودند، از استان مرکزی 4 نفر به این دوره از مسابقات اعزام شدند که بنده توانستم در رشته ترتیل رتبه سوم را به خود اختصاص دهم.
قاسمی گفت: امسال برای اولین‌بار در رشته آوایی شرکت داشتم و سال‌های قبل در رشته های معارفی شرکت‌کننده بودم، رقابت با بهترین‌های رشته ترتیل برای بنده افتخاری بود چراکه آنان از سطح بسیار بالایی برخوردار بودند.
انتهای پیام

captcha