آیت‌الله مومن یار و یاور صدیق انقلاب، امام راحل و رهبری بود
کد خبر: 3792524
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

آیت‌الله مومن یار و یاور صدیق انقلاب، امام راحل و رهبری بود

گروه سیاسی ــ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی ارتحال آیت‌الله محمد مؤمن را تسلیت گفت و اعلام کرد: آن عالم وارسته و فاضل و استاد اخلاق که خود از پیشگامان نهضت اسلامی و از مبارزان بصیر انقلابی بودند، همواره از یاران نزدیک و یاوران دیرین و صدیق حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در راه اعتلای اسلام، آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی بود.

به گزارش ایکنا؛ متن پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم»

(انا لله و انا الیه راجعون)

قال رسول الله (ص): «اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء»

ارتحال جانکاه عالم عامل، فقیه عادل و مجاهد نسـتوه حضرت آیت‌الله آقای حاج شـیخ محمد مؤمن قمی«رحمت الله علیه»، عضو فقید فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

آن عالم وارسته و فاضل و استاد اخلاق که خود از پیشکسوتان و پیشگامان نهضت اسلامی و از مبارزان بصیر انقلابی بودند، همواره از یاران نزدیک و یاوران دیرین و صدیق حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در راه اعتلای اسلام، آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی تلاشی بی‌وقفه و مجاهدانه نموده و منشأ خیرات و برکات فراوان و خدمات ارزشمندی شدند.

ایشان از شاگردان برجسته و سرآمد حضرت امام‌خمینی «رحمت الله علیه» و از حامیان جدی نظریه ولایت فقیه بود و در عمل و رفتار سیاسی نیز عالمی ولایتمدار و انقلابی به شمار می‌رفت که با همراهی و دفاع از حضرت امام «رحمت الله علیه» و انقلاب اسلامی در قبل و بعد از آن با حمایت‌های بی‌دریغ خود از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب در طول سالیان متمادی منشأ اثر بسیار گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رحلت این عالم جلیل‌القدر و پرهیزگار را به محضر حضرت ولی عصر «عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیۀ سراسر کشور، ملت مؤمن و قدرشناس ایران اسلامی؛ به ویژه مردم انقلابی قم، بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندان صبر و اجر از خداوند متعال خواستار است.

این شورا، از عموم مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی قم، دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و معنوی خود، در مراسم‌های تکریم و ترحیم این عالم بزرگوار، از سال‌ها مجاهدت ایشان تجلیل کنند.

شـورای هماهنگی تبلیغات اسـلامی

انتهای پیام

captcha