ایجاد شکاف بین مردم و نظام؛ هدف اصلی دشمنان
کد خبر: 3792525
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

ایجاد شکاف بین مردم و نظام؛ هدف اصلی دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار سمنان با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی با بیگانگان هستیم، اظهار کرد: همه هدف دشمنان ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام است و بر همین اساس دشمنان به‌دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند که باید در این‌باره هوشیار بود.

ایجاد شکاف بین مردم و نظام ؛ هدف اصلی دشمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان امروز، 4 اسفند در جلسه شورای اداری استان سمنان و معارفه معاون سیاسی و امنیتی جدید استانداری با تأکید بر اینکه امروز کشوردر شرایط جنگ اقتصادی با بیگانگان قرار دارد، افزود: همه سعی و هدف دشمنان ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام است که در این راستا دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند که باید دراین‌باره هوشیار بود.

وی ادامه داد: بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی، دکترینی برای ادامه مسیر انقلاب است که محور و خطاب اصلی این بیانیه جوانان هستند که نسل اول و دوم انقلاب اقدامات بی‌نظیری مثل دفاع مقدس، دستیابی به مرزهای دانش و فنّاوری مانند دانش هسته‌ای و نانو دست پیدا کردند.

به گفته آشناگر، همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا با آمادگی کامل به میزبانی مسافران نوروزی برویم، زیرا استان سمنان سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر رضوی است که در نوروز شاهد پیک تردد خودروها و مسافران هستیم؛ لذا باید شرایط برای مسافران نوروزی تسهیل شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه تغییرات مدیران در دستگاه‌های اجرایی طبیعی است، یادآور شد: این تغییرات برای بهبود سرعت پیگیری امور است و هیچ قصد و نیتی برای حذف فرد، گروه و جریانی نیست که در این راستا اولین اولویت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی حفظ امنیت و آرامش استان سمنان است.

استاندار سمنان با اذعان به اینکه سال آینده، سال انتخابات است، یادآور شد: با توجه به سابقه و تجربه لازم در اقای خجسته‌پور و نگاه بی‌طرف ایشان که در راستای مشارکت حداکثری مردم است و بتوانند در ارتقای سهم مدیریت بانوان و همچنین شاخص نشاط اجتماعی تلاش کنند.

این مقام عالی استان توجه، پذیرش و تعامل با همه گروه‌ها و جریانات سیاسی به‌عنوان نمایندگان دولت را از وظایف مدیران سیاسی برشمرد و گفت: ما در جایگاه مدیر سیاسی قرار داریم  نه فعال سیاسی.

انتهای پیام

captcha