همدانی‌ها ۴ رتبه برتر مسابقات سراسری قرآن ‌قوه قضائیه را کسب کردند
کد خبر: 3792528
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

همدانی‌ها ۴ رتبه برتر مسابقات سراسری قرآن ‌قوه قضائیه را کسب کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی رئیس‌کل دادگستری استان با بیان اینکه ۹ نفر از استان همدان موفق به ورود به ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه شدند، بیان کرد: از این تعداد، ۴ نفر موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

کسب 4 رتبه برتر همدان در مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیهحجت‌الاسلام‌و‌المسلمین پیرمحمد احمدوند، معاون فرهنگی رئیس‌کل دادگستری استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد.
‌احمدوند با بیان اینکه ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در 6 رشته برگزار شد، افزود: شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ موضوعی قرآن، مفاهیم قرآن، اذان و حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل به رقابت با یکدیگر پرداختند.
وی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی و در دو گروه سنی بالا و زیر 16 سال برگزار شد، گفت: کارمندان دادگستری و خانواده آنها و 6 مجموعه وابسته به دادگستری از جمله مددجویان، اداره تعزیرات پزشکی قانونی، اداره‌کل زندان‌ها، نیروهای مسلح و سربازها در این دور از مسابقات حضور داشتند.
معاون فرهنگی رئیس‌کل دادگستری استان با بیان اینکه 9 نفر از استان همدان موفق به ورود به این دور از مسابقات شدند افزود: از این تعداد، 4 نفر موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
‌احمدوند ادامه داد: یوسف ترکاشوند رتبه اول رشته حفظ 20 جزء، سید محمد مهدی شیخ‌الاسلامی رتبه اول قرائت، رضا بهرامی رتبه اول ترتیل و لیلا شاهی به عنوان رتبه دوم حفظ 5 جزء این دور از مسابقات، معرفی شدند.
انتهای پیام

captcha