تجلیل از برترین‌های جشنواره قرآنی مسابقات مدهامتان در سمنان
کد خبر: 3792559
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

تجلیل از برترین‌های جشنواره قرآنی مسابقات مدهامتان در سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جشنواره قرآنی مدهامتان استان سمنان با شناخت و تجلیل از برترین‌ها در رشته‌های مختلف در امیریه دامغان برگزار شد.

تجلیل از برترین‌های جشنواره قرآنی مسابقات مدهامتان در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، جشنواره قرآنی مدهامتان استان سمنان با شناخت و تجلیل از برترین‌ها در رشته‌های مختلف شب گذشته، 3 اسفند با حضور امام جمعه و فرماندار دامغان، مسئولان دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سمنان و جمعی از فعالان قرآنی در امیریه دامغان برگزار شد و به کار خود پایان داد که در این جشنواره که در رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی برگزار شد ٣٥٠ نفر از شهرستان‌های مختلف استان سمنان به رقابت پرداختند.

گفتنی است در پایان این مسابقات در رشته ترتیل برادران مصطفی کیکاوسی، آرمیا مطواعی و محمد رحیمی در رده اول تا سوم برگزیده و در بخش حفظ پنج جزء نیز سید سعید طباطبایی، علی عزیزی و ابوالفضل اعظمی‌نژاد اول تا سوم شدند و در حفظ جزء ٣٠ نیز عرفان آل بویه، محمدمهدی اسنیری و امیرعباس ابراهیمی در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

همچنین در بخش ترتیل عمومی محمد شاکری، مرتضی خدایی و مهدی ملایی و در قسمت اذان محمدمهدی اسماعیلی، محمد مهدی احسانی و محمد مهدی نقاشیان عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

یادآور می‌شود، این مسابقات در بخش خواهران نیز برگزار شد و شرکت‌کنندگان در گروه‌های سنی هفت تا ١٦ سال و ١٦ تا ٣٠ سال به رقابت پرداختند که این جشنواره قرآنی در بخش شهرستانی٦٠٠ نفر شرکت‌کننده داشته و با رشد ١٠ برابری برخوردار است.

انتهای پیام

captcha