اعلام زمان و مکان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس
کد خبر: 3792565
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

اعلام زمان و مکان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، زمان و مکان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، امروز، 4 اسفندماه به تشریح زمان و مکان برگزاری هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در این استان پرداخت و گفت: هم‌زمان با سراسر کشور و روز ۹ اسفندماه، امتحان کتبی این آزمون در استان فارس در ۳۱ حوزه برگزار می‌شود.
وی همچنین به مکان برگزاری این آزمون اشاره کرد و افزود: محل برگزاری آزمون فوق در شیراز، دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم واقع در خیابان زرگری است.
موسوی گفت: شرکت‌کنندگان در دو گروه حفظ قرآن کریم به‌غیراز جزء سی‌ام، از ساعت 8:30 و گروه‌های معارف و جزء سی‌ام از ساعت 10:30 صبح در آزمون کتبی با هم به رقابت می‌پردازند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: ثبت‌نام کنندگان برای دریافت کارت آزمون کتبی تا هفتم اسفندماه فرصت دارند تا به سایت www.quranedu.irمراجعه کنند.
وی، در مورد زمان و مکان برگزاری امتحانات شفاهی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این استان افزود: آزمون شفاهی  در ۳۱ نقطه استان فارس و در دو گروه اوقاف و آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.
موسوی با بیان اینکه مسئولیت برگزاری آزمون‌های شفاهی قرآن کریم در رشته‌های حفظ قرآن کریم به‌غیر از جزء سی با اداره اوقاف است، گفت: زمان برگزاری از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه است که در شیراز در حرم مطهر سیدنظام‌الدین محمود(ع) شاه داعی الی‌الله برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: امتحانات ۳۰ حوزه دیگر نیز از ۱۸ تا ۲۳ اسفندماه در محل دارالقرآن‌های آموزش‌وپرورش برگزار و تنها شامل آزمون حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم می‌شود.
مدیرکل اوقاف فارس بیان کرد: محل برگزاری آزمون آموزش ‌و پرورش در شیراز نیز، دارالقرآن امام علی(ع) ناحیه 4 این کلان‌شهر تعیین شد.
موسوی با بیان اینکه آزمون شفاهی از ۸ صبح تا ۶ عصر برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام‌کنندگان برای دریافت کارت آزمون شفاهی باید از پنجم تا دهم اسفندماه به سایت.www.quranedu.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha