رسانه حق‌محور و عدالت‌مدار باشد
کد خبر: 3792569
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

رسانه حق‌محور و عدالت‌مدار باشد

گروه فرهنگی ــ کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان‌ گفت: رسانه از نگاه دینی و قرآنی باید در محتوا و هدف، حق‌محور و عدالت‌مدار باشد.

رسانه از نگاه دینی و قرآنی باید حق محور و عدالت مدار باشد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، خدیجه شهسواری، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان در دومین جلسه کارگروه رسانه و فعالیت‌های قرآنی که روز شنبه، ۴ اسفند برگزار شد، در جمع تعدادی از بانوان فعال در عرصه قرآنی طی سخنانی اظهار کرد: رسانه از نگاه دینی و قرآنی باید در محتوا و هدف، حق محور و عدالت‌مدار باشد و عظیم‌ترین رسانه دینی قرآن کریم است.
وی افزود: برای آنکه بتوانیم مفاهیم و موضوعات قرآن را در بطن جامعه پیاده کنیم، یکی از راه‌های گسترش و اشاعه این امر مهم، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های قرآنی است.
شهسواری افزود: امروز رسانه‌های قرآنی کشور نقش مهمی در ترویج و تبلیغ فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و قرآنی برعهده دارند و باید به رسالت خود در راستای شناساندن صحیح قرآن و دین به جامعه عمل کنند.
کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان گفت: اخبار و اطلاعات قرآنی که از طریق رسانه‌ها به گوش مردم می‌رسد، در بسط و گسترش هرچه بیشتر مفاهیم و موضوعات قرآن ارتباط دارد و مطبوعات و اهالی رسانه باید بیش از پیش به این مسئله توجه داشته باشند.
انتهای پیام

captcha