راه‌اندازی «خیابان غذا» با هدف جذب گردشگر در بجنورد
کد خبر: 3792571
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

راه‌اندازی «خیابان غذا» با هدف جذب گردشگر در بجنورد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی با بیان اینکه گردشگری غذا امروزه به یکی از ژانرهای سفر و گردشگری در سراسر جهان بدل شده از راه‌اندازی «خیابان غذا» در خیابان شریعتی شمالی بجنورد خبر داد.

خيابان غذا با هدف جذب گردشگر در بجنورد راه اندازی مي شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حبیب یزدان‌پناه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی با بیان اینکه خیابان غذا از ویژه برنامه‌های این اداره کل برای استقبال از نوروزاست، گفت: در این مکان ترکیبی ازغذاهای سنتی و بومی ارائه و فضایی برای حضور خانواده‌ها طراحی شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشاغل وابسته به صنعت گردشگری، تولید و ارائه غذاهای محلی و خیابانی است، گفت: این طرح با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه گردشگری شهری در بجنورد اجرا می‌شود.
یزدان‌پناه افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری، اجرای موسیقی خیابانی و موسیقی محلی، هنرهای خیابانی و ارائه سوغات و صنایع دستی نیز ازدیگر برنامه‌های جانبی در خیابان غذای بجنورد است.
وی بیان کرد: همشهریان گرامی که در یکی از زمینه‌های غذا، هنرهای خیابانی و صنایع دستی علاقه‌مند به مشارکت و حضور در این طرح هستند می توانند از هم‌اکنون تقاضای خود را به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اعلام کنند.
انتهای پیام

captcha