اختصاص بخشی از حقوق پاسداران جهت رفع مشکل محرومان هرمزگان
کد خبر: 3792579
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

اختصاص بخشی از حقوق پاسداران جهت رفع مشکل محرومان هرمزگان

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه هرمزگان گفت: بخشی از حقوق پاسداران و بسیجیان جهت رفع موانع ازدواج، اشتغال جوانان و معیشت محرومان هرمزگان اختصاص داده شد.

اختصاص بخشی از حقوق پاسداران و بسیجیان جهت رفع مشکل محرومان هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان در نشست صمیمی در جمع پاسداران که صبح امروز شنبه، ۴ اسفندماه برگزار شد، با بیان اینکه بنای خیری داریم که دوست داریم همچون همیشه پاسداران پیشرو آن باشند، اظهار کرد: پاسداران و بسیجیان سلحشور به تأسی از بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها که در آستانه میلاد سراسر نور جهت رفع مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان و معیشت محرومان بخشی از حقوق ماهیانه خود را به این امر اختصاص دادند.
فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان افزود: پاسداران سپاه و بسیجیان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله در قالب راه‌اندازی صندوق حمایت از اشتغال، ازدواج و تأمین معیشت محرومان با نام مبارک فاطمه زهرا‌(س) رقم می‌خورد.
فرمانده سپاه هرمزگان تشریح کرد: استفاده از ظرفیت دریای بیکران بسیج و سپاه جهت واگذاری بخشی از حقوق ماهیانه را جدای از پاسداران تا سقف تمام اقشار توسعه‌ خواهیم داد و طی نشست‌هایی که با برخی اقشار بسیج نیز داشتیم، امیدواریم کار عملیاتی شود.
فرمانده ارشد سپاه امام سجاد علیه‌السلام افزود: امیدواریم با نیت خیر و خداپسندانه‌ای که شما پاسداران دارید و سازوبرگ‌هایی که تدارک دیده‌شده هرچه سریع‌تر مقدمات اولیه کار، عملیاتی شود.
سالاری در پایان با تشکر از پاسداران بابت حسن همکاری و پیشتازی در این اقدام خیرخواهانه، گفت: صندوق حمایتی نیازمندی‌هایی دارد که نیاز است شما پاسداران در این مرحله نیز کمک‌کننده بنای خیر باشید.
انتهای پیام

captcha