فعالیت ۲۸ کانون فرهنگی و تربیتی در یزد
کد خبر: 3792589
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

فعالیت ۲۸ کانون فرهنگی و تربیتی در یزد

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از فعالیت ۲۸ کانون فرهنگی و تربیتی در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین انتظاری، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز، 4 اسفند در حاشیه نشست خبری سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر 28 کانون فرهنگی و تربیتی در این استان وجود دارد که طرح اوقات فراغت و برنامه‌های خاص دانش‌آموزان در این کانون‌ها در حال اجراست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری ویژه دانش آموزان گفت: این مسابقات در 62 رشته در سطح مدارس در حال برگزاریست.
انتظاری افزود: در این مسابقات بیش از 160 هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی ثبت نام کردند و از این تعداد بیش از 6 هزار دانش آموز در مرحله استانی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه بیش از 200 برگزیده کشوری در اکثر زمینه‌های فرهنگی و هنری داریم گفت: این در حالی است که از لحاظ علمی نیز دانش آموزان یزدی خوش درخشیده‌اند.
انتظاری از آغاز چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد خبر داد و تصریح کرد:  این جشنواره در 14 شهرستان و منطقه در طول یک هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام

captcha