آغاز ثبت‌ نام حفظ دوساله قرآن ویژه طلاب جدید‌الورود
کد خبر: 3792591
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
با همکاری مجمع‌القرآن فاطمیون گراش انجام می‌شود؛

آغاز ثبت‌ نام حفظ دوساله قرآن ویژه طلاب جدید‌الورود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدرسه علمیه قرآن محور امامیه شهرکرد ثبت‌ نام حفظ دو ساله قرآن را ویژه طلاب جدید الورود با همکاری مجمع‌القرآن فاطموین گراش برگزار می‌‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش با همکاری مدرسه علمیه قرآن‌محور امامیه شهرکرد، اقدام به آغاز طرح حفظ دوساله قرآن ویژه طلاب جدید‌الورود کرده است.
این طرح در راستای جامع عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و همچنین تربیت طلاب علوم دینی مسلط به حفظ آیات کلام وحی انجام می‌شود.
پذیرش طلاب همزمان با ثبت‌نام حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی دو مرحله، نخست تا 27 اسفندماه و مرحله دوم از 17 فروردین‌ماه 1398 تا 22 همان ماه انجام می‌شود.
دارا بودن حداقل 14 و حداکثر 18 سال، تسلط بر روخوانی قرآن، عدم تأهل، قبولی در مصاحبه و دوره آزمایشی از جمله شرایط پذیرش طلاب است.
حفظ کل قرآن در دو سال، اخذ مدرک کارشناسی از وزارت علوم بعد از اتمام دوسال، کاربردی کردن ادبیات عرب در آیات ادبیات قرآنی، برگزاری برنامه‌های تفریحی و ورزشی در طول دوره و رایگان بودن این طرح از جمله مزایای حضور در این حوزه علمیه است.
متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مراجعه و مدرسه علمیه امامیه شهرکرد را به عنوان اولویت اول انتخاب کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره
03832275550 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی majmaolquran.com مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha