نسخه الکترونیک کتاب «راه سعادت» منتشر شد
کد خبر: 3792601
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

نسخه الکترونیک کتاب «راه سعادت» منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات ــ نسخه الکترونیکی کتاب «راه سعادت»، در اثبات نبوت و ادله حقانیت خاتم انبیاء‌(ص) و دین اسلام و رد شبهات معاندین به صورت رایگان منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ نسخه الکترونیکی کتاب «راه سعادت»، در اثبات نبوت و ادله حقانیت خاتم انبیاء‌(ص) و دین اسلام و رد شبهات معاندین به همت مرکز نرم‌افزاری قائمیه اصفهان به صورت رایگان منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بخشی از عناوین اصلی این کتاب شامل شرح حال علامه شعرانی در موضوعاتی از جمله وجود عالم غیب، آغاز وحی، نبوّت و وحی، قرآن و نبوَّت، قرآن و تلاوت آن، عین الفاظ قرآن، وحی است نه معانی آن، نشر قرآن در جزیرة العرب، اعجاز قرآن و دلالت آن بر نبوت پیغمبر ما (ص)، چند خبر غیب از زبان پیغمبر (ص)، اخباری از نشانه‌های مسجداَقْصی، عقیده فلاسفه در علم غیب؛ تأثیر اسلام در پیدایش تمدّن عظیم اسلامی و مذمّت قرآن از تقلید است.

این کتاب در شش فرمت نرم‌افزاری با رعایت پاورقی‌ها و صفحه‌بندی و با امکانات تحقیقاتی فراوان ازجمله جست‌وجو، ارسال پیامک، انتخاب و ذخیره متن و امکانات فراوان دیگر و با ویژگی‌هایی ازجمله تغییر رنگ اعراب و متن، تغیر اندازه و نوع قلم و بوک مارک و صفحات مورد علاقه انتشار پیدا کرد.
 
نسخه الکترونیک کتاب «راه سعادت» منتشر شد

این مجموعه توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان در ۶ فرمت نرم‌افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است. علاقه‌مندان برای دریافت این کتاب و سایر کتاب‌های این مرکز می‌توانند بر روی این لینک کلیک کنند.
انتهای پیام
captcha