استقبال اتباع خارجی از آزمون «حفظ و مفاهیم قرآن» در دلیجان
کد خبر: 3793262
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

استقبال اتباع خارجی از آزمون «حفظ و مفاهیم قرآن» در دلیجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از استقبال بی‌نظیر اتباع خارجی از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در این شهرستان خبرداد و گفت: تقریباً نیمی از شرکت‌کنندگان در آزمون از اتباع هستند.

استقبال اتباع خارجی از آزمون طرح تربیت حافظان در دلیجان

حجت‌الاسلام رضا گودرزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و طرح بشارت(1452) همزمان با سراسر کشور، پنجشنبه 9 اسفند در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: 800 نفر از حافظان این شهرستان در طرح و حضور در کلاس‌های حفظ ثبت‌نام کردند که از این تعداد 370 نفر روز پنجشنبه با هم رقابت می‌کنند، استقبال و حضور حافظان اتباع خارجی در این آزمون بسیار چشم‌گیر است تاجایی که می‌توان گفت تقریبا نیمی از شرکت‌کنندگان از اتباع هستند.
حجت‌الاسلام گودرزی ادامه داد: برگزاری دوره‌های مستمر حفظ به تقویت پایه‌های حفظ کمک می‌کند، بنده اعتقاد دارم نباید حافظان در جزءهای پایین‌تر را به حال خود رها کرد باید برای آنان برنامه مدون تنظیم کرد تا بتوانند حافظ کل قران شوند، اما طبیعی است که بین راه تعدادی از این افراد ریزش دارند اما اگر از 800 شرکت‌کننده 100 نفر آنان حافظ کل شوند جای بسی خوشحالی است.
وی اضافه کرد: سهمیه‌های سال جدید با سال‌های قبل متفاوت است و تمرکز ما بیشتر بر سهمیه جدید می‌باشد، اگر مخاطب‌های قبلی همت کرده و در دوره‌های بعد نیز شرکت کنند قطعاً خروجی مناسبی را داریم اما باید قبول کرد بازدهی آن‌گونه که مدنظر ما است و توقع داریم نیست، برای رسیدن به نتیجه بهتر باید علاوه بر تلاش مضاعف برای جذب اقدامات ابتکاری صورت داد.
انتهای پیام

captcha