حل مشکلات کشور در گرو تفکر و عمل بسیجی است
کد خبر: 3793346
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

حل مشکلات کشور در گرو تفکر و عمل بسیجی است

گروه اجتماعی – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هر زمان که تفکر بسیجی در جامعه جاری بوده نیروها با روحیه‌ای جهادی پیش رفته‌اند، ملت و نظام اسلامی ایران موفق شده‌اند.

حل مشکلات کشور در گرو تفکر و عمل بسیجی است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلیمن الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  امروز در سومین جشنواره ثمرات صالحین، اظهار کرد: رسالت بزرگ حلقه‌های صالحین زمینه‌سازی برای ظهور است و نقش بسیجبان خیلی مهم است که  با داشتن صبر و وجدان کاری و تلاش برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با بیان اینکه امداد الهی فقط در جنگ نظامی نیست بلکه این امداد در جنگ فرهنگی و اقتصادی هم کارساز است، تصریح کرد: اگر ایمان و تقوا در کار وجود داشته باشد خدا  آن را به ما خواهد داد.
امام جمعه ایلام ادامه داد: کشورهای استکباری غربی که در طول سال های گذشته همواره در صدد القا کردن عدم توان داخلی برای رفع نیازمندی های خود بوده اند، از این حربه برای استثمار و غارت ثروت های ملت های جهان سوم بهره گرفته اند و از طرف دیگر وجود حکام دست نشانده و وابسته به این کشورها نیز باعث شده بود که ملت ایران تا پیش از پیروزی انقلاب نتواند به توانایی های خود اتکا کرده و عمال و مستشاران آمریکایی ثروت ملت ایران را چپاول کنند .
کریمی‌تبار اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ دست آمریکایی ها از سرنوشت ملت ایران خارج و تمامی امور و مصالح این ملت به دست آحاد ملت سپرده شد و همین عامل نیز باعث شده کشورهای غربی در طول ۴۰ سال گذشته تلاش کنند بار دیگر بر سرنوشت ایران مسلط شوند .
وی ادامه داد: آمریکایی ها با حمایت متحدان این رژیم استکباری روش های مختلفی را برای این امر به کار گرفته و امروز نیز با شدیدترین شکل جنگ اقتصادی و تحریم ها را علیه کشورمان به کار گرفته اند .
امام جمعه ایلام اظهار کرد: هر زمان که تفکر بسیجی در جامعه جاری بوده نیروها با روحیه ای جهادی پیش رفته اند ملت و نظام اسلامی ایران موفق شده‌اند.
احمد ایوبی، مسؤل سازمان بسیج کارگری استان ایلام نیز در این همایش، با بیان اینکه ۷۲۰۰ نفر هم اکنون در جامعه بسیج کارگری استان عضویت دارند، تاکید کرد: شجره طیبه صالحین در راستای بالا بردن سطح بینش دینی و فکری اعضاء با تمرکز بر حلقه ها و قشر کارگر به عنوان اهرم پیش برنده اقتصاد مقاومتی و با تربیت و تاثیر مناسب بر آن‌ها می‌توان اقتصاد کشور را بیمه کرد .  
انتهای پیام
captcha