تولید ۱۲۰ دقیقه انیمیشن با موضوع «قصه‌های قرآنی» در لرستان
کد خبر: 3793452
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

تولید ۱۲۰ دقیقه انیمیشن با موضوع «قصه‌های قرآنی» در لرستان

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری لرستان از تولید یک‌صد و بیست دقیقه انیمیشن با موضوع «قصه‌های قرآنی» از سوی حوزه هنری لرستان خبر داد.

تولید 120 دقیقه انیمیشن با موضوع «قصه‌های قرآنی» توسط حوزه هنری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدحسین امیدی‎پور، رئیس حوزه هنری لرستان امروز سه‌شنبه، هفتم اسفند در جمع خبرنگاران از تولید یک‌صد و بیست دقیقه انیمیشن با موضوع قصه‌های قرآنی با هدف تأثیر بر تربیت دینی نسل آینده انقلاب در کارگاه‌های انیمیشن حوزه هنری لرستان خبر داد.
وی گفت: حوزه هنری لرستان در چند سال اخیر ده‌ها عنوان کتاب، فیلم، انیمیشن و نمایش با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید کرده است که برخی از این کتاب‌ها مانند «بلدچی» بزرگ‌ترین روایت دفاع مقدس استان لرستان است و برخی از این نمایش‌ها هنوز بر تارک جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌درخشند.
رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ و هنر در دنیای امروز، اظهار کرد: در عصر حاضر فرهنگ و هنر محتوای اصلی رسانه‌ها را تشکیل می‌دهد و حتی مطالب و موضوعات علمی، سیاسی و اجتماعی هم برای ارائه‌ محتوای خود نیازمند بهره‌گیری از فرم‌ها و قالب‌های هنری مانند فیلم‌های مستند، انیمیشن، گرافیک، اینفوگرافی و ... است.
امیدی‌پور گفت: هنر مانند تیغ جراحی است که اگر درست، دقیق و به دست افراد متعهد و متخصص به کار برده شود می‌تواند درمان و بهبودی را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام

captcha