آموزش کادر متخصص قرآنی از نیازهای استان کرمانشاه است
کد خبر: 3793571
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

آموزش کادر متخصص قرآنی از نیازهای استان کرمانشاه است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه به برگزاری دوره‌های تخصصی قرآنی، گفت: یکی از کمبودهای استان کرمانشاه در بحث کادر متخصص قرآنی است که باید برای رفع آن تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تأکید بر لزوم توجه بیشتر در بحث برگزاری دوره‌های تخصصی قرآنی اظهار کرد: یکی از کمبودهایی که در استان احساس می‌شود در حیطه کادر متخصص قرآنی است که باید برای رفع آن تلاش کنیم.
وی به وضعیت اعتبارات قرآنی و کمبودهای آن نیز اشاره و عنوان کرد: باید در این راستا برای بازدهی بیشتر و استفاده مطلوب از این اعتبارات تلاش کنیم تا جهت‌دهی مناسبی به اعتبارات بدهیم.
تلاش در مسیر کاهش مشکلات آموزش قرآن
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: اداره امور قرآنی رویکردهایی در این حیطه دارد و یکی از آن‌ها هزینه‌کرد اعتبارات قرآنی است که باید به سمت‌وسوی تربیت کادر متخصص جهت‌دهی شود.
حجت‌الاسلام محمدی به آموزش‌های عمومی قرآن نیز اشاره کرد و افزود: تلاشمان این است تا آموزش‌های عمومی را معطوف به مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کنیم.
وی به فعالیت‌های اداره امور قرآنی در بحث جذب اعتبارات نیز اشاره کرد و گفت: یکی از تلاش‌های این اداره در مسیر کاهش مشکلات آموزش قرآن در استان کرمانشاه است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: قصد داریم تا برنامه‌ای را در سال 98 اجرایی کنیم و آن هم تشکیل صندوق قرض‌الحسنه مؤسسات است تا از این طریق پیگیر مشکلات قرآنی استان باشیم.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های خیرین قرآنی گفت: باید در این راستا با برنامه‌ریزی هدفمند در مسیر رفع مشکلات قدم برداریم.
انتهای پیام

captcha