توسعه، تولید و اشتغال با نگاه کارآفرینانه ایجاد می‌شود
کد خبر: 3793751
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۴

توسعه، تولید و اشتغال با نگاه کارآفرینانه ایجاد می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه اگر همه دستگاه‌ها تلاش کنند و برای ۳ هزار نفر شغل ایجاد کنند تازه می‌توانیم نرخ بیکاری را ثابت نگه داریم، اظهار کرد: توسعه، تولید و اشتغال با نگاه کارآفرینانه ایجاد می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا اسماعیلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان شامگاه سه‌شنبه، 7 اسفندماه در دومین گردهمایی سالانه کارآفرینان این شهرستان با اشاره به اینکه انجمن توسعه و کارآفرینی رفسنجان سه سال قبل به ثبت رسمی رسیده و توسعه خوبی یافته است، گفت: اهداف انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی به طور جد از سوی این انجمن دنبال می‌شود.
وی افزود: هزاران سال طول کشید منابع زیرزمینی و سطحی در اختیار انسان قرار گرفت، اما امروز با تکلنولوژی سبب شده که از عمق ۳۰۰ متری زمین آب استحصال شود و از عمق ۷۰۰ متری مس استخراج شود.
اسماعیلی تصریح کرد: ضرورت دارد به منابع زیرزمینی نگاه کارآفرینانه داشته و برنامه داشته باشیم، چرا که منابع روزی تمام می‌شود.
وی بیان کرد: اگر منابع مدیریت شود و نگاه کارآفرینانه وجود داشته باشد می‌توانیم آینده روشنی برای رفسنجان که وابسته به مس و پسته است، ببینیم.
اسماعیلی اظهار کرد: کرمان با ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۴۳ هزار کارگاه فعال دارد که به نسبت جمعیت باید ۶۰ هزار کارگاه فعال داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه اگر همه دستگاه‌ها تلاش کنند برای 3 هزار نفر شغل ایجاد کنند تازه می‌توانیم نرخ بیکاری را ثابت نگه داریم، تأکید کرد: توسعه، تولید و اشتغال با نگاه کارآفرینانه ایجاد می‌شود.
انتهای پیام

captcha