مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری معرفی شد
کد خبر: 3793821
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری معرفی شد

گروه سیاسی - در آیینی با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری روز گذشته هفت اسفندماه در این آیین با تبریک روز زن و انتصاب یک مدیر زن برای حوزه آموزش و پرورش استان گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت استان باید در پست‌های مختلف به جامعه خدمت رسانی کنند.
اقبال عباسی افزود: ۸ گزینه برای مدیریت آموزش و پرورش از سوی نمایندگان و استاندار مطرح بود که در نهایت خانم فرحناز قائد امینی بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان انتخاب شد.
وی به موفقیت‌های مدیران پیشین آموزش و پرورش در حوزه سخت افزاری اشاره کرد و گفت: مدیریت جدید باید علاوه بر فعالیت در این حوزه در حوزه نرم افزاری نیز تلاش بیشتری داشته باشد.
عباسی افزود: زنان شایسته و فعال در استان زیاد هستند و باید از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف برای دستیابی به توسعه همه جانبه استفاده کرد.
وی در ادامه بر همکاری مسئولان برای بهبود وضعیت نظام آموزش و پرورش تاکید کرد.
نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) انتصاب یک زن بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری را به فال نیک گرفت.
اردشیر نوریان تغییر و تحول را امری بدیهی و قابل پذیرش عنوان کرد و گفت: نفس جابه جایی و تغییر و تحول حرکت رو به جلوست که امید است با تغییر مدیریت آموزش و پرورش استان شاهد تحول جدی در این حوزه با همکاری فرهنگیان باشیم.
وی بر کارکرد نظام آموزشی بر تربیت نیرو‌ها و توسعه همه جانبه کشور تاکید کرد و افزود: اگر کاستی و عیبی در جامعه و مدیریت‌ها باشد به نظام آموزشی باز می‌گردد.
نوریان به بد اخلاقی‌ها و مشکلات فرهنگی حاکم بر جامعه اشاره کرد و گفت: با تغییر در نظام آموزشی می‌توان از این بداخلاقی‌ها جلوگیری کرد.
وی به کمرنگی جایگاه فرهنگ در کشور گریزی زد و تاکید کرد: باید جایگاه فرهنگ از آموزش و پرورش شروع شود.
زیرا کارکرد فرهنگ در حوزه‌های مختلف از دوران ابتدابی آغاز می‌شود.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به جمعیت ۱۵ هزار نفری فرهنگیان استان و ۲۰۲ هزار نفری دانش آموزی گفت: با تلاش فرهنگیان طی سال‌های بد اقتصادی کشور، فعالیت‌های خوبی در حوزه آموزش و پرورش انجام شد.
بهروز امیدی افزود: در طول ۴۴ ماه خدمت در حوزه آموزش و پرورش موفقیت‌های خوبی در سطح کشور کسب کردیم که در بحث سواد آموزی در سال ۹۴ رتبه ۲۸ کشوری را داشتم که از سال گذشته تاکنون رتبه برتر را در کشور کسب کردیم.
وی اظهار داشت: پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی استان با وجود پراکندگی به مرز بالای ۹۰ درصد رسیده و جزو استان‌های برتر در پوشش تحصیلی هستیم.
یادآور می‌شود در این آیین از زحمات بهروز امیدی تقدیر و فرحناز قائد امینی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری معرفی شد.

انتهای پیام

captcha