احترام به قانون و عمل به آن؛ نیاز جدی امروز کشور
کد خبر: 3793945
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

احترام به قانون و عمل به آن؛ نیاز جدی امروز کشور

گروه اجتماعی ــ استاندار سمنان با بیان اینکه احترام به قانون و عمل به آن توسط تمام افراد جامعه نیاز جدی امروز کشور است گفت: قانون اساسی کشور باید مورد احترام‌ تمام افراد جامعه قرار گرفته و به عنوان‌ معروف جدی به آن‌ پرداخته شود.

احترام به قانون و عمل به آن؛ نیاز جدی امروز کشوربه گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، امروز، 8 اسفند در نشست ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان در دفتر امام جمعه سمنان، با بیان اینکه طبق گزارشات انجام شده سرمایه‌های اجتماعی در استان سمنان پایین است اظهار کرد:  بررسی آسیب‌ها و تلاش برای بهبود شاخص‌ها در این حوزه بزرگترین معروف در استان سمنان است.
وی ادامه داد: احترام به قانون و عمل به آن توسط تمام افراد جامعه نیاز جدی امروز کشور است که بر این اساس قانون اساسی کشورباید مورد احترام‌ تمام افراد جامعه قرار گیرد و به عنوان‌ معروف جدی به آن‌ پرداخته شود.
اشناگر ضمن انتقاد از تعریف نشدن جدی معروف و منکر در جامعه، یاداور شد: امروز در کشور نقض قانون به شیوه‌های مختلف در تریبون‌های رسمی توسط برخی افراد انجام می‌شود که زیبنده جامعه قانونمند اسلامی نیست.
این مقام عالی استان ظرفیت رسانه‌ها برای تقویت عمل به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و اذعان کرد: شفافیت در امور اداری و اقدامات در حوزه کاری تمام مسئولان باید به رسمیت شناخته و با تحقق این‌ مهم از ایجاد رانت و سواستفاده‌های مالی جلوگیری شود.
انتهای پیام

captcha