برگزاری مسابقه پیامکی «مادرم یعنی...» در کردستان
کد خبر: 3794075
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

برگزاری مسابقه پیامکی «مادرم یعنی...» در کردستان

گروه فرهنگی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری مسابقه پیامکی «مادرم یعنی...» در راستای گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا و روز مادر در کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تبریک ایام گرامیداشت میلا حضرت زهرا(س) و روز زن برنامه‌های تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در هفته زن را تشریح کرد.
وی از برگزاری مسابقه پیامکی «مادرم یعنی...» در راستای گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا و روز مادر در کردستان خبر داد و افزود: علاقمندان می‌توانند جملات زیبای خود را در مورد مقام مادر به این سامانه پیامکی ارسال کنند و از جوایز آن بهره‌مند شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: مسابقه مقاله‌‌نویسی «فاطمه، فاطمه است» ویژه طلاب حوزه علمیه و دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان نیز یکی دیگر ویژه برنامه‌های ایام مبارک هفته زن در شهرستان سنندج است.
وی به برگزاری گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان مدارس ناحیه یک و دو شهرستان سنندج اشاره و عنوان کرد: 11 گفتمان دینی با موضوع« فاطمه الگوی برتر» در سطح مدارس سنندج در حال اجرا می‌باشد.
حجت‌الاسلام کاوه یادآور شد: برگزاری مسابقه نقاشی، تجلیل از مادران نمونه تبلیغات اسلامی شنندج، تقدید از مادر و همسر شهید، برگزاری مراسم مولودخوانی، سرکشی از سالمندان و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی طی این هفته بوده است.
انتهای پیام

captcha