ساخت مدرسه ۶ کلاسه در جیرفت توسط خیر مدرسه‌ساز
کد خبر: 3794267
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

ساخت مدرسه ۶ کلاسه در جیرفت توسط خیر مدرسه‌ساز

گروه اجتماعی ــ با حضور خیر مدرسه‌ساز در اداره کل نوسازی مدارس کرمان، تفاهمنامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه دیروز دیروز پنج‌شنبه، ۹ اسفندماه در جیرفت امضا شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، با حضور علیرضا قربانی، خیر مدرسه‌ساز در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، تفاهم‌نامه ساخت مدرسه 6 کلاسه در روستای محروم اسماعیلیه منطقه کنارصندل جیرفت امضا شد.
علیرضا قربانی پزشک متخصص جراح مقیم تهران نیت خود را برای ساخت مدرسه خدمت و حمایت از دانش‌آموزان منطقه کنارصندل جیرفت بیان کرد و گفت: با همسرم با هدف کمک به دانش‌آموزان محروم منطقه گرمسیری کنارصندل جیرفت به کرمان آمده‌ام و از نوسازی مدارس برای همکاری و استقبال از کمک و حمایت ما قدردانی می‌کنم.
بر اساس این تفاهمنامه این فضای آموزشی و پرورشی در نیمه نخست سال ۹۸ به بهره‌برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش استان کرمان می‌شود.
معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان گفت: کار ساخت این واحد آموزشی با زیربنای آموزشی 360 متر مربع، 8 هزار متر مربع محوطه‌سازی، 350 متر حصار کشی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 300 میلیون ریال با مشارکت تمام خیری به‌زودی آغاز خواهد شد.
انتهای پیام

captcha