قرآن عظیم‌ترین رسانه دینی است
کد خبر: 3794270
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

قرآن عظیم‌ترین رسانه دینی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته فعال در عرصه دینی استان کرمانشاه با اشاره به نقش محوری رسانه قرآنی در اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه گفت: یکی از عظیم‌ترین رسانه‌های دینی قرآن کریم است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بهناز لیلیان، رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته فعال در عرصه دینی استان کرمانشاه 9 اسفند در جلسه رسانه و فعالیت‌های قرآنی در جمع تعدادی از بانوان فعال درعرصه فرهنگی و قرآنی جمعیت بانوان فرهیخته استان با اشاره به نقش رسانه قرآنی در گسترش فرهنگ قرآن در جامعه اظهار کرد: یکی از عظیم‌ترین رسانه‌های دینی قرآن کریم است.
وی درادامه با اشاره به ظرفیت‌های رسانه قرآنی گفت: برای پیاده کردن مفاهیم و موضوعات قرآن در بطن جامعه باید از ظرفیت رسانه قرآنی بهره بگیریم.
رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه تصریح کرد: رسانه قرآنی نقش مؤثری در ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی برعهده دارد.
لیلیان تأکید کرد: رسانه قرآنی باید به رسالت خود در مسیر شناساندن صحیح قرآن در جامعه عمل کند.
وی افزود: اخبار و اطلاعات قرآنی از طریق رسانه به گوش مردم می‌رسد و یکی از عوامل گسترش هرچه بیشتر مفاهیم و موضوعات قرآنی به جامعه همین امر است.
رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: رسانه باید به گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه حساس باشد و نسبت به این مسئله بیش از پیش توجه کند.
انتهای پیام

captcha