آمریکا و اروپا قابل‌اعتماد نیستند
کد خبر: 3794358
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

آمریکا و اروپا قابل‌اعتماد نیستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه راه‌حل مشکلات، اقتصاد مقاومتی است، گفت: آمریکا و اروپا قابل‌اعتماد نیستند و در این زمینه باید توجه لازم را داشته باشیم.

آمریکا و اروپا قابل‌اعتماد نیستندبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته‌ نماز جمعه ایلام، با اشاره به فشار اقتصادی دشمن، اظهار کرد: تلاش مسئولان جای تقدیر دارد اما لازم است این تلاش‌ها بیشتر شود تا معیشت مردم بهبود یابد و از طرف دیگر بازاریان نیز باید توجه بیشتری به وضعیت اقتصادی مردم داشته باشند.
وی با بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری و تأکید معظم‌له بر مقوله استقلال و آزادی، درباره FATF گفت: به دشمن اعتماد نداریم و آزموده را آزمودن خطاست و آمریکا و اروپا قابل‌اعتماد نیستند و در این زمینه باید مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام  توجه لازم را داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را راه علاج مشکلات اقتصادی عنوان و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت آمریکا روبه‌زوال است وهیچگاه تسلیم آمریکا نمی‌شویم.
کریمی‌تبار سفر رئیس‌جمهور سوریه برای قدردانی از رهبر و ملت ایران را نشانه‌ی تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دانست و گفت: ایران اسلامی بااقتدار تمام اهداف متعالی خود را طی خواهد کرد و توطئه‌ی دشمنان ناکام خواهد ماند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز احسان و نیکوکاری، ضمن قدردانی از تلاش‌های تأثیرگذار کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان، از ادارات، نهادها، خیرین و همه‌ی مردم خواست در این روز کمک‌های خود را به مددکاران این نهاد برسانند تا به بهترین وجه در بین خانواده‌ها و افراد مستحق توزیع شود.
امام‌ جمعه ایلام با تبریک روز درختکاری و با تقدیر از کارهای انجام‌گرفته شده در منابع طبیعی استان، گفت: درختکاری صدقه جاریه و عبادت است و مردم و مسئولان نسبت به این موضوع کوشا هستند.
انتهای پیام
captcha