تحت پوشش قرار گرفتن ۱۵ هزار خانواده جدید در کمیته امداد آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3794576
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کلامی خبر داد:

تحت پوشش قرار گرفتن ۱۵ هزار خانواده جدید در کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی ــ مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ژرف‌اندیشی امام راحل در تشکیل کمیته امداد در نوسانات اقتصادی اخیر بر همگان روشن شد، گفت: در این دوره پرفشار اقتصادی جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ۱۵ هزار خانواده در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.

تحت پوشش قرار گرفتن ۱۵ هزار خانواده جدید در کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان محمدکلامی‌، مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار امدادگران و خیران استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، با بیان این‌که ژرف‌اندیشی امام راحل در تشکیل کمیته امداد در نوسانات اقتصادی اخیر بر همگان روشن شد، گفت: در این دوره پرفشار اقتصادی جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی 15 هزار خانواده در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.
وی ضمن قدردانی از دغدغه مسئولان و رسانه‌ها در مبارزه با فقر، اظهار کرد: در آستانه‌ چهل سالگی تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار داریم.
وی بیان کرد: کمیته امداد آمادگی لازم را دارد تا در روزهای سخت با روحیه جهادی در صحنه حاضر شود.
کلامی با ارائه گزارشی در خصوص رشد شاخص‌های امداد استان، افزود: آذربایجان‌شرقی در سال‌ جاری بالاترین رشد صدقات را در کشور داشته و در کمک به ایتام نیز به رتبه اول کشوری دست یافت، همچنین طبق اعلام استانداری، کمیته امداد استان دستگاه برتر در حوزه اشتغال‌زایی بوده است‌.
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، ضمن تأکید بر ارتقای شاخص‌های فرهنگی و انقلابی مددجویان و خودکفایی آن‌ها، گفت: دشمنان سعی دارند بین انقلاب و حامیان اصلی آن که همان محرومان هستند، فاصله ایجاد کنند، اما به لطف الهی و تلاش امدادگران این توطئه شکست خورده است.

انتهای پیام

captcha