کتابخانه‌ها به ذائقه‌ مخاطب توجه داشته باشند
کد خبر: 3794673
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
سلیمانی دشتکی:

کتابخانه‌ها به ذائقه‌ مخاطب توجه داشته باشند

گروه فرهنگی - استاندار ایلام با بیان اینکه کتابخانه‌ها به ذائقه‌ مخاطب توجه داشته باشند، گفت: داشتن بانک اطلاعاتی قوی در دستگاه‌ها ابزار قوی آنها برای برنامه‌ریزی است.

کتابخانه‌ها به ذائقه‌ مخاطب توجه داشته باشند
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های استان ایلام بر تهیه آمار و اطلاعات مستند و کافی از دستگاه های اجرایی استان تاکید و اظهار کرد: اطلاعات انتشار یافته از طرف مرکز آمار قاعدتا بایست نشات گرفته از واقعیت های موجود در مناطق مختلف باشد و اگر اینطور نیست بایست اطلاعات را به روز کرد و در اختیار مرکز آمار قرار داد .
وی با بیان اینکه سرانه کتابخانی به نقل از مرکز آمار با آنچه که دستگاه متولیان در استان می گویند متفاوت است و باید این اطلاعات همسان سازی شود، گفت: امروز باید  به درستی ذائقه مخاطب را شناخت و در ارتباط با موضوعات روز بحث کتاب و کتابخوانی را گسترش داد .
سلیمانی دشتکی ادامه داد؛ ایلام از بعد تحصیلات و جایگاه علمی داری موقعیت بسیار خوبی در کشور است و میزان سطح سواد مردم بالای 94 و نیم درصد است .
استاندار ایلام در پایان از دستاوردهای سفر مدیرعامل بازنشستگی کشوری به استان اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر دکتر تقی زاده به ایلام مقرر شد فضایی بعنوان ساختمان خانه امید برای سالمندان در دستور کار قرار گیرد و می طلبد دستگاه های متولی با این نهاد همکاری لازم داشته باشند
انتهای پیام
captcha