رهایی دختر جوان پس از ۹ سال از قصاص
کد خبر: 3794986
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱

رهایی دختر جوان پس از ۹ سال از قصاص

گروه اجتماعی ــ معاون دادستان کرمان گفت: دختر ۲۸ ساله‌ای است پس از ۹ سال حبس با مساعدت خیران و مساعی دستگاه قضایی و مسئولان زندان مرکزی کرمان و جلب رضایت خانواده مقتول، آزاد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، ‌به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، امینه سالاری، معاون دادستان کرمان، دیروز، 12 اسفندماه گفت: این دختر جوان 9 سال قبل در سن 18 سالگی در یکی از روستاهای استان کرمان مرتکب قتل مرد 35 ساله‌ای شده و پس از رسیدگی قضایی به اتهام ارتکاب قتل عمد به قصاص نفس محکوم و تاکنون در زندان به سر برده است.
وی با اشاره به اینکه پدر و مادر این دختر جوان فوت کرده و از نعمت داشتن خواهر و برادر نیز محروم بوده است، افزود: وی به‌دلیل نداشتن خانواده طی این 9 سال ملاقات‌کننده‌ای نیز نداشته است.
معاون دادستان کرمان بیان کرد: با همکاری مددکاری زندان و تشکیل جلسات متعدد سازشی با خانواده مقتول و در نهایت با مساعدت خیران رضایت اولیای دم جلب شده و با توجه به شرایط خاص وی، که در حال حاضر 28 ساله است پس از آزادی تحویل یکی از بستگان شده و دستورات لازم جهت استفاده از خدمات حمایتی اداره بهزیستی نیزبرای وی صادر شده است.
انتهای پیام

captcha