پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پی سقوط بالگرد اورژانس هوایی در استان
کد خبر: 3795245
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پی سقوط بالگرد اورژانس هوایی در استان

گروه اجتماعی – نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی سقوط بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان و جان باختن پنج نفر از سرنشینان آن را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام به شرح ذیل است:
« انالله و اناالیه راجعون
خبر حادثه‌ی تلخ و تأسف‌بار سقوط بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان که در راه خدمت به مردم محروم و برای نجات جان مادر بارداری از هم استانی‌های عزیز عازم منطقه سخت‌گذر روستای دهدلی شهرستان اردل شده بود و منجر به جان باختن دو نفر از پرسنل خدوم اورژانس و سه نفر از کارکنان تلاشگر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد دلها را لبریز از اندوه و تأسف کرد و اینجانب را نیز همانند خانواده‌های عزادار و عموم مردم استان، داغدار کرد.
این ضایعه جبران‌ناپذیر را به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه و مردم شریف استان چهارمحال‌وبختیاری تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوندمتعال برای آن عزیزان از دست رفته غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
قطعا خدمات و جان‌فشانی این عزیزان در مسیر خدمت به مردم در پیشگاه خداوند متعال مأجور خواهد بود.
لازم است دولتمردان و مسئولین محترم نسبت به توسعه راه‌های ارتباطی روستاها با سرعت عمل و تدابیر مؤثرتر اقدام نمایند تا زمینه دسترسی راحت‌تر مردم به مراکز خدماتی و درمانی فراهم آید.»
انتهای پیام

captcha