برگزاری سه کارگاه آموزشی برای سمن‌ها با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری
کد خبر: 3795265
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
حسینی خبر داد:

برگزاری سه کارگاه آموزشی برای سمن‌ها با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری

گروه اجتماعی - رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام از برگزاری سه کارگاه مهم برای سازمان‌های مردم‌نهاد با همکاری مدیریت امور اجتماعی استانداری خبر داد و گفت: استقبال از چنین دوره‌هایی نویدبخش اثرگذاری بیشتر سازمان‌های مردم‌نهاد در فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف است.

برگزاری سه کارگاه آموزشی برای سمن‌ها با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری
سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام امروز در گفتگو با ایکنا از ایلام، با بیان اینکه سمن‌ها به عنوان سرمایه اجتماعی می‌توانند با تلفیق علم و عمل، فرهنگ و اجتماع و بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در توسعه پایدار کشور و استان، موثر باشند، اظهار کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی  با همکاری مجموعه‌ی مدیریت ارشد استان تاکنون با فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در ارتقای دانش این مجموعه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.
عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی گفت: در سه روز گذشته سه کارگاه آموزشی شامل کارگاه قوانین و مقررات مربوط به سازمان‌های مردم‌نهاد، کارگاه آموزشی شیوه‌های مستندسازی اقدامات و گزارش‌نویسی  و کارگاه فرایند شبکه‌سازی و مداخله تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد در مدیریت بحران با همکاری مدیریت امور اجتماعی استانداری با استقبال بسیار خوب سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد.
وی ادامه داد: استقبال از چنین دوره‌هایی نویدبخش اثرگذاری بیشتر سازمان‌های مردم ‌نهاد در ارتقای سلامت جامعه و کاهش فقر و آسیب‌های اجتماعی است.
حسینی از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای سمن‌ها خبر داد و گفت: جهت بهره‌مندی اعضای سمن‌های شهرستان‌های استان خوابگاه و امکانات رفاهی پیش‌بینی شده است.
عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استان ایلام از تداوم سلسله‌ کارگاه‌های شکاف نسلی، آموزش‌های پیش از ازدواج و برگزاری کارگاه حقوق شهروندی خبر داد و گفت: برای شرکت‌کنندگان شهرستانی در این نشست‌ها نیز امکانات رفاهی و خوابگاه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
captcha