۸۳۰۰ کرمانی؛ متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 3795269
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۴

۸۳۰۰ کرمانی؛ متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

گروه اجتماعی -ــ رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۸ هزار و ۳۵۳ نفر متقاضی شرکت در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور شده‌اند.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا کامیاب‌مقدس، رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان دیروز دوشنبه، 13 اسفند در نشست خبری تشریح ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور با اشاره به اینکه آزمون در روز جمعه، 17 اسفند‌ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: این دوره از آزمون به عهده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است.
وی دستگا‌ه‌های اجرایی در استان کرمان تعداد کل شرکت‌کنندگان کشوری این آزمون را 227 هزار و 891 نفر اعلام کرد و افزود: در استان کرمان 8 هزار و 353 نفر متقاضی شرکت در این آزمون شده‌اند که 4 هزار و 297 نفر بانوان و 4 هزار و 56 نفر آقایان هستند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان تعداد حوزه‌های ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان کرمان را هشت مورد بیان کرد و گفت: این آزمون در شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان، بم، بافت، کهنوج و جیرفت برگزار می‌شود و بیشترین تعداد متقاضی در شهرستان کرمان با 3 هزار و 648 نفر و کمترین داوطلب در سیرجان با 293 نفر خواهد بود.
کامیاب‌ اظهار کرد: آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی و به مدت 190 دقیقه برگزار می‌شود و درب‌های حوزه‌های امتحانی از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح روز جمعه باز و راس ساعت 9 صبح بسته می‌شود و تاخیر تحت هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان بیان کرد: داوطلبان از امروز 13 اسفندماه می‌توانند کارت‌های ورود به جلسه خود را طریق سایت Hrtc.ir دریافت کنند و از 14 تا 16 اسفند‌ماه اگر مغایراتی در اطلاعات کارت آن‌ها وجود دارد، می‌توانند به باجه‌های رفع نقص که نشانی آن در سایت درج شده مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: 20 دستگاه و وزارتخانه از طریق این آزمون نسبت به استخدام و جذب نیروی انسانی در سال آینده اقدام می‌کنند که این جذب بر مبنای 70 درصد نمره کتبی این آزمون و 30 درصد نمره مصاحبه است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه جذب از طریق سازمان استخدام کشوری انجام می‌شود، تأکید کرد: در مجموع حدود 4 هزار و 500 نفر در سطح کشور پذیرفته می‌شوند اما در استان کرمان هنوز تعداد اعلام نشده است.
انتهای پیام

captcha