رقابت صاحبان زیباترین ترتیل در امارات
کد خبر: 3795333
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

رقابت صاحبان زیباترین ترتیل در امارات

گروه بین‌الملل ـ مرحله مقدماتی سیزدهمین دوره مسابقات ملی زیباترین ترتیل قرآن در امارات، 4 فروردین‌ماه 98 به همت مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی در این کشور آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه اماراتی البیان؛ نام‌نویسی در سیزدهمین دوره مسابقات ملی زیباترین ترتیل قرآن امارات موسوم به رقابت‌های «شیخ راشد بن محمد آل‌ مکتوم» تا روز پنجشنبه (23) اسفندماه ادامه دارد.

این مسابقات شامل پنج گروه کودکان و نونهالان زیر 13 سال، جوانان 13 تا 25 سال، جوانان بالای 25 سال، ائمه مساجد و گروه اذان و اقامه ویژه شهروندان و ملیت‌های خارجی مقیم کشور امارات می‌شود.

ملیت‌های خارجی مقیم امارات که در این مسابقات شرکت می‌کنند باید بر احکام تجوید و مخارج حروف مسلط باشند و همچنین، شرکت‌کنندگان تمامی گروه‌های سنی نباید تلاوت‌های قرآنی ضبط شده در رادیو و یا شبکه‌های تلویزیونی داشته باشند.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات، در این باره گفت: این مسابقه یکی از شاخه‎های اصلی مسابقات جایزه بین‎المللی قرآن دبی است که هر ساله تعداد زیادی از حافظان کتاب خدا از شهروندان امارات و ملیت‌های خارجی مقیم این کشور در آن رقابت می‌کنند.

وی افزود: کمیته برگزارکننده این مسابقات پس از پایان یافتن زمان ثبت‌نام از روز یکشنبه (چهارم فروردین‌ماه) مرحله مقدماتی را آغاز می‎کند.

بوملحه همچنین تصریح کرد: شرکت در این مسابقات از طریق پر کردن فرم ثبت‌نام موجود در صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی جایزه دبی در اینترنت به آدرس www.quran.gov.ae  یا ارائه درخواست حضوری به آدرس مؤسسه امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

captcha