اعلام تاریخ مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی در سال ۹۸
کد خبر: 3795364
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

اعلام تاریخ مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی در سال ۹۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی زمان برگزاری مرحله شهرستانی و استانی ۴۲ اُمین دوره مسابقات قرآن اوقاف را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: نامه در تاریخ 10 بهمن‌ماه به شهرستان‌ها مبتنی بر پیوست دو فرم ارسال شده است، در این فرم‌های ارسالی ناظران استان جهت بررسی و ارزیابی مرحله شهرستانی به محل برگزاری آزمون در شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه امسال برای مسابقات شهرستانی ناظر ستاد استانی اداره کل حتما باید حضور داشته باشد و شهرستان‌های میزبان هم باید به فرم‌ها دقت کنند، اضافه کرد: یکی از فرم‌ها ابلاغ شرح وظایف ادارات است که به صورت ابتکاری توسط ستاد استان اجرایی می‌شود و ناظران نتیجه بررسی‌ها و نقاط ضعف و قوت‌ها را به ستاد استانی مسابقات اعلام می‌کنند.
حسینخانی از ارسال جدول زمان‌بندی مسابقات مرحله شهرستانی 42اُمین دوره مسابقات قران اوقاف خبرداد و گفت: در این جدول آمده است مرحله شهرستانی 42اُمین دوره مسابقات قرآن اوقاف شهرستان‌های فراهان، تفرش و آشتیان به میزبانی آشتیان و تاریخ برگزاری مسابقات نیز 29 فروردین ماه سال 98 با نظارت آقای غفاری است.
وی ادامه داد: شازند و خنداب به میزبانی شازند 29 فروردین با نظارت حجت‌الاسلام صلواتیان، خمین، محلات و دلیجان به میزبانی خمین 29 فروردین با نظارت حجت‌الاسلام حسینخانی، ساوه و زرندیه به میزبانی ساوه 5 اردیبهشت سال 98 به نظارت حجت‌الاسلام رحیمی و اراک نیز 12 اردیبهشت با نظارت حمزه‌ای انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینخانی با اشاره به اینکه شهرستان‌های برتر در برگزاری مسابقات تجلیل می‌شوند، تاریخ آزمون مرحله استانی نیز جمعه، 7 تیر ماه سال 98 اعلام می‌شود.
انتهای پیام

captcha