برگزاری یادواره شهدای فرهنگی شهرستان رفسنجان
کد خبر: 3795615
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی شهرستان رفسنجان

گروه سیاست و اقتصاد ــ یادواره شهدای فرهنگی شهرستان رفسنجان دیروز سه‌شنبه، ۱۴ اسفند با حضور مردم و خانواده شهدا و رئیس دادگستری رفسنجان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی، رئیس دادگستری رفسنجان در یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان گفت: مسئولان آموزش و پرورش و کسانی که با دانش‌آموزان سر و کار دارند باید در مدرسه الگویی برای دانش‌آموزان معرفی کنند، اما باید کسی را الگو قرار داد که ارزش داشته باشد.
وی با بیان اینکه شهید ابراهیم هادی یا شهید محسن حججی بهترین الگوها برای دانش‌آموزان هستند، افزود: این وظیفه و رسالت مهم بر دوش همه است تا جوان ما از آسیب‌ها و توطئه دشمن به دور باشند و راه انقلابی خود را پیدا کنند.
حجت‌الاسلام پورمحمدی با اشاره به خاطراتی از شهید مجتبی اسدی کوچکترین شهید دانش‌آموز رفسنجان بیان کرد: اگر بتوانیم شهدا را الگوی مناسب برای دانش‌آموزان و نسل جدید در مدارس و مساجد معرفی کنیم، می‌توان توفیقاتی کسب کرد.
وی تصریح کرد: دغدغه اصلی و رمز پیروزی بسیاری از شهدا اقامه نماز اول وقت است و باید نماز شهدا را الگوسازی کنیم و برخوردشان با اطرافیان و خاطرات همسران و دختران شهدا را مطلعه کنیم و سبک زندگی‌شان را پیاده کنیم.
انتهای پیام

captcha