اولین کارخانه آسفالت رنگی کشور در رابر
کد خبر: 3795890
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

اولین کارخانه آسفالت رنگی کشور در رابر

گروه سیاست و اقتصاد_کارخانه تمام دیجیتال آسفالت و اولین کارخانه تولید آسفالت رنگی در کشور با اشتغال زایی ۶۰ نفر چند ماهی است که در شهرستان رابر مشغول به کار شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان ،سعادت شهسواری، مدیر کارخانه آسفالت شهرستان رابر و کارآفرین نمونه در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: کارخانه آسفالت تمام دیجیتال،تنها کارخانه180تن استان کرمان همراه با فیلتر تسویه هوا جهت صفر شدن آلایندگی،اولین کارخانه آسفالت شهرستان رابر است.

 وی افزود: این کارخانه ده ماه پیش توسط وزیرعلوم وتحقیقات افتتاح شد و با سرمایه بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال به ظرف ۵ ماه احداث و به بهره برداری رسید.

‎به گفته مدیر کارخانه آسفالت شهرستان رابر، برای اولین بار آسفالت گرم و استاندارد جهت پروژه های شهرستان تولید می‌شود.

این کارآفرین نمونه اذعان کرد: این کارخانه با استفاده ازهیچگونه تسهیلات بانکی احداث شده است و زمینه اشتغال ۶۰ نفر مستقیم و یکصد و بیست نفر غیر مستقیم را فراهم شده است. 

‎وی با اشاره به تجهیزات و امکانات کارخانه افزود: کارخانه دارای ماشین‌آلات مدرن جهت حمل و پخش آسفالت نیز است و اولین کارخانه های آسفالت با قابلیت تولید آسفالت رنگی در کشور می‌باشد.

‎وی گفت: از حمایت ها و پیشتیبانی های فرماندار رابر و دیگر مسئولین شهرستان رابر که صمیمانه و دلسوزانه از ابتدا با کمک بی شائبه خود باعث پیشرفت سریع مراحل اخذ مجوزات لازم و نیز باعث تسریع زمان نصب و راه اندازی کارخانه فوق شدند،سپاسگزارم. 

‎وی اظهارکرد: انشاالله با وجود و شروع کارخانه شاهد پیشرفت سریع زیرساخت های شهرستان رابر و به دنبال آن پیشرفت در کلیه سطوح شهرستان رابر خواهیم بود.

شهرستان رابر یکی از شهرستان‌های کوهستانی استان کرمان  در جنوب شرق ایران است. مرکز این شهرستان شهررابر بوده و فاصله این شهر تا مرکز استان کرمان ۱۷۵کیلومتر است.

انتهای پیام

captcha