اراک؛ میزبان مرحله استانی مسابقات قرآن فرهنگیان استان مرکزی
کد خبر: 3795950
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷

اراک؛ میزبان مرحله استانی مسابقات قرآن فرهنگیان استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری مسابقات مرحله‌ استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان استان خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان استان مرکزی در روزهای پنج‌شنبه، 16 اسفند ویژه بانوان و پنج‌شنبه، 23 همین‌ماه ویژه آقایان برگزار می‌شود.
سید‌مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در این‌باره گفت: مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن و نماز ویژه فرهنگیان استان مرکزی در روزهای پنج‌شنبه، 16 اسفند ویژه بانوان و پنج‌شنبه، 23 اسفند ویژه آقایان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به رشته‌های چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه فرهنگیان قرائت، حفظ کل، حفظ 10 جزء، نهج‌البلاغه و روش تدریس، تصریح کرد: مرحله استانی در روزهای اعلام شده برگزار و از نفرات برتر در هفته معلم تجلیل می‌شود. برگزیدگان به مرحله کشوری که تیرماه سال 98 به میزبانی مشهدمقدس برگزار حواهد شد اعزام می‌شوند. شایان ذکر است در سومین دوره مسابقات، استان مرکزی رتبه دوم تیمی را با کسب 3 رتبه برتر کشوری به خود اختصاص داد.
طباطبایی اضافه کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات دهه فجر امسال برگزار شده و مرحله استانی نیز در روزهای اعلام شده در مرکز تخصصی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان استان مرکزی با حضور 140 شرکت‌کننده در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. بیشترین آمار فراوانی شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت و نهج‌البلاغه است.
انتهای پیام

captcha