نکوداشت شخصیت‌های برجسته؛ جهاد فرهنگی در برابر تهاجمات دشمنان نظام اسلامی
کد خبر: 3795958
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

نکوداشت شخصیت‌های برجسته؛ جهاد فرهنگی در برابر تهاجمات دشمنان نظام اسلامی

گروه اجتماعی- عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: برگزاری مراسم نکوداشت و بزرگداشت شخصیت‌های برجسته کشور، جهاد فرهنگی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است.

نکوداشت شخصیت‌های برجسته؛ جهاد فرهنگی در برابر تهاجمات دشمنان نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله عباسعلی اختری، عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شب گذشته 15 اسفند در مراسمی به مناسبت نکوداشت وی در فرهنگسرای باران سرخه  بابیان اینکه هدف دشمن بر عدم شناخت و معرفی شخصیت‌های شاخص و برجسته کشور است اذعان کرد: برای مقابله با جبهه فرهنگی دشمن مقام و شخصیت‌های بارز و ارزشی تمامی حوزه‌ها، برای جوانان و نسل‌های آینده کشور باید شناسانده شود.

وی ادامه داد: از بین بردن تأثیر تفکرات شخصیت‌های نظام از جمله توطئه‌های دشمن است که در این راستا استکبار که گزینه‌های نظامی را برای نفوذ و به سلطه درآوردن ایران ناکارآمد می‌داند تلاش دارد تا از طریق جبهه فرهنگی به اهداف خود دست پیدا کند.

آیت‌الله اختری با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم نکوداشت و بزرگداشت شخصیت‌های برجسته کشور، جهاد فرهنگی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام  اسلامی است اذعان کرد: زیرا این افراد مسیری را طی کردند که راه هدایت و سعادت آینده کشور در آن است.

 عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه متذکر شد: در جنگ نرم با دشمن قرار داریم که در این راه باید هوشیار بود که در این راستا امروز استکبار می‌خواهد که از شخصیت‌های علمی کشور فاصله گرفته و جذب آداب و فرهنگ غربی‌ها شد و از این راه وابتسگی به وجود آورند که برگزاری کنگره، همایش و یادواره‌ها شخصیت‌های ارزشمند را بیش از پیش به نسل جدید معرفی می‌کند.

حجت الاسلام سید رضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیزبا اشاره به اینکه شخصیت‌های برجسته و شاخص کشور، شاخصه‌های هویتی جامعه را تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: باید آثار آن‌ها پس از فقداننشان میان نسل جوان بیشتر مورد واکاوی قرار گیرد و اگر در قید حایت هستند افکار و اندیشه‌های خود را در جامعه تبلیغ و ترویج کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تجلیل از شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله اختری را تجلیل از ارزش‌ها و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال دانست و یاداور شد: رسانه‌ها باید آثار این بزرگان و اقداماتی که انجام دادند را بیشتر برای مردم بازگو کنند تا نسل جدید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشد.

به گفته وی؛ آیت‌الله اختری شخصیتی ارزشی است که نقش بسزایی در مبارزات قبل انقلاب، پیروزی انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه داشته‌ است.

انتهای پیام

captcha