فیلمی از تلاوت عبدالباسط در جوانی + دریافت
کد خبر: 3795986
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

فیلمی از تلاوت عبدالباسط در جوانی + دریافت

گروه بین‌الملل ـ کانال تلگرام «دیپلماسی قرآنی» فیلمی از تلاوت استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد، قاری نامدار مصری در دوران جوانی را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا؛ استاد عبدالباسط در این فیلم آیات 30 تا 37 سوره عبس «وَحَدَائِقَ غُلْبًا ﴿٣٠﴾ وَفَاکِهَةً وَأَبًّا ﴿٣١﴾ مَتَاعًا لَکُمْ وَلأنْعَامِکُمْ ﴿٣٢﴾ فَإِذَا جَاءَتِ الصَّاخَّةُ ﴿٣٣﴾ یَوْمَ یَفِرُّ الْمَرْءُ مِنْ أَخِیهِ ﴿٣٤﴾ وَأُمِّهِ وَأَبِیهِ ﴿٣٥﴾ وَصَاحِبَتِهِ وَبَنِیهِ ﴿٣٦﴾ لِکُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ یَوْمَئِذٍ شَأْنٌ یُغْنِیهِ» را به زیبایی تلاوت می‌کند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
صادق پیشداد از یزد
|
United States of America
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۴
1
1
سلام خدا بر همه بندگان صالح او و رحمت بیکران خداوند متعال بر اساتید بزرگوار و ماندگار و بی نظیری چون: استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد و استاد محمد صدیق مِنشاوی که حقیقتا مشعلی فروزان اند برای همگان و سیّما نسل جوان، برای تعلّم و بهره بردن از نحوه تلاوت دلنشین و فنّ قرائت قرآن کریم. خداوندا بر ما لطف نموده و همه ما را در دنیا و آخرت از رفیقان و مونسان و محبان و تلاوت کنندگان و مدبران حقیقی قرآن کریم و عاملین راستین به دستورات آن قرار داده و ما را در بهشت ویژه بندگان مقرب خود، دخل گردان. إن ذالک علی الله یسیر، آمین برحمتک یا أرحم الراحمین.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۶
0
1
تشکر
captcha