«نه» به تشریفات و چشم و هم‌چشمی‌ها
کد خبر: 3796173
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
رحیمی تأکید کرد:

«نه» به تشریفات و چشم و هم‌چشمی‌ها

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ابهر با بیان اینکه باید حرص و طمع را کنار گذاریم و تلاش کنیم به بعضی از رسومات، تشریفات و چشم هم چشمی‌ها با صدای بلند نه بگوییم، ادامه داد: باید در آستانه سال جدید به فکر محرومان هم باشیم.

«نه» به تشریفات و چشم و هم‌چشمی‌هابه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر اظهار کرد: دنیاطلبی و کسب منفعت در جوامع امروزی سبب شده تا دشمنان با تمام توان و قدرتى که دارند، سرگرم کردن جوانان به زرق و برق‌هاى این جهان تبلیغ می‌کنند.
وی ادامه داد: در مقابل عده‌اى در داخل و حتى در خارج از مرزهاى این کشور، براى اعتلاى ارزش‌هاى دینى خود از جان یعنى بزرگترین سرمایه خود می‌گذرند.
امام جمعه ابهر به یکی از مشکلات اورژانسی کشور اشاره کرد و افزود: یکى از فوری‌ترین و اصلی‌ترین مسائلى که امروز کشور با آن دست به گریبان است، مشکلات اقتصادى است و نمود آن را در گرانی‌هاى افسار گسیخته مثل قیمت پراید ۵۰ میلیونى و گوشت ۱۰۰ هزار تومانى شاهد هستیم.
وی مسائل اقتصادی را دغدغه اصلی مردم و یکی از چالش‌های مهم مسئولان برشمرد و گفت: البته دشمن در این میان بسیار خوشحال است و سعى دارد به خیال خود، از این نمد کلاهى براى خود بدوزد.
رحیمی با تاکید بر اینکه در جوامعی که میان طبقه‌هاى گوناگون آن، فاصله معیشتى و اقتصادى وجود دارد، مسئولان و کارگزاران باید با ساده زیستى، مرهمى بر زخم‌هاى گروه کم درآمد جامعه باشند، افزود: مردم نیز باید مواظب باشند این آتش را شعله‌ور نکنند.
امام جمعه ابهر با بیان اینکه باید حرص و طمع را کنار گذاریم و تلاش کنیم به بعضی از رسومات و تشریفات و چشم هم چشمی‌ها با صدای بلند نه بگوییم، ادامه داد: باید در آستانه سال جدید به فکر محرومان هم باشیم.
وی در ادامه به جبهه ترکیبی سه ضلعی قاسطین و ناکثین و مارقین علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام(ره) در تبیین مشابهات امیر المومنین (ع) و امام خمینی (ره) به جبهه دشمنان مقابله این دو شامل ناکثین، قاسطین و مارقین و ویژگی‌های هر یک از این جریانات در دوره حیات طیبه امام علی (ع) و امام امت پرداختند و ما امروز نیز همچنان فعالیت این سه گروه را بر علیه انقلاب و ارزش‌های انقلاب می‌بینیم.
انتهای پیام
captcha