روش‌های امر به معروف در قالب «کلیپ» منتشر می‌شود
کد خبر: 3796233
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد:

روش‌های امر به معروف در قالب «کلیپ» منتشر می‌شود

گروه جامعه ــ حجت‌الاسلام محبی با بیان اینکه برخی از روش‌های امر به معروف در کشور ما به شیوه صحیح انجام نمی‌شود، گفت: روش‌های صحیح امر به معروف به زودی در قالب کلیپ تولید می‌شود و در فضای مجازی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

روش‌های امر به معروف در قالب «کلیپ» منتشر می‌شودحجت‌الاسلام جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به سؤال خبرنگار ایکنا مبنی بر اینکه آیا ضرورتی برای اصلاح شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر در کشور وجود دارد؟ اظهار کرد: برخی از روش‌های امر به معروف و نهی از منکر در کشور ما به شکل صحیح انجام نمی‌شود، یکی از شیوه‌های تبیین روش صحیح امر به معروف سخنرانی در جلسات تخصصی است اما شیوه‌ای فراگیر که آن را برای آگاهی عموم مردم مد نظر قرار داده‌ایم، تولید کلیپ برای فضای مجازی است که به زودی در شبکه‌های اجتماعی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یادآوری کرد: در دوره جدید، فرهنگ‌سازی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را با جدیت بیشتری نسبت به قبل ادامه می‌دهیم و سطح اول دغدغه‌ و اولویت ما، ترویج امر به معروف و نهی از منکر مسئولان از سوی مردم است، یعنی آحاد مردم بتوانند با صدای رسا، شجاعانه و بدون لکنت زبان مسئولان را نقد کنند و مورد سؤال قرار دهند.

حجت‌الاسلام محبی با تأکید بر اهمیت کمپین «از ما شروع کنید» گفت: بر اساس توافقی که میان ستاد امر به معروف و سازمان تبلیغات انجام گرفت، کمپین امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را آغاز کردیم، مردم می‌توانند برای پیگیری این طرح به صفحات ستاد امر به معروف در شبکه‌های اجتماعی، مراجعه و برای امر به معروف مسئولان از ما شروع کنند.

انتهای پیام

captcha