رقابت ۹۴۴ دانش‌آموز استان مرکزی در آزمون حفظ جزء سی‌ام
کد خبر: 3796356
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

رقابت ۹۴۴ دانش‌آموز استان مرکزی در آزمون حفظ جزء سی‌ام

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از رقابت ۹۴۴ دانش‌آموز استان مرکزی در آزمون رشته حفظ جزء سی قرآن کریم خبرداد.

سید‌مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: براساس تصمیم‌های ستاد راهبری کشوری آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن با مشارکت سه دستگاه اوقاف، ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش پنجشنبه، 9 اسفند همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار شد.
وی تصریح کرد: آزمون شفاهی حفظ جزء سی مقطع دانش‌آموزی بر عهده آموزش و پرورش سپرده شده است که براساس برنامه‌ریزی قبلی بنا بود در 2 روز شنبه و یکشنبه 18 و 19 اسفند‌ماه برگزار شود که با توجه به بارش برف در استان مرکزی و تعطیلی برخی مدارس استان، این آزمون در تاریخ 18 اسفندماه لغو و در روزهای 19، 20 و 21 اسفندماه در 12 دارالقرآن آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می‌شود.
طباطبایی اضافه کرد: طبق برنامه 944 دانش‌آموز باید در سایت ثبت‌نام می‌کردند که برای این افراد برنامه‌ریزی شده است، همچنین بخش اعظم داوری این آزمون بر عهده حفاظ فرهنگی آموزش و پرورش استان است.
انتهای پیام

captcha