استقبال هنرمندان ایرانی از جشنواره «هنرواره ملی انقلاب»
کد خبر: 3796569
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

استقبال هنرمندان ایرانی از جشنواره «هنرواره ملی انقلاب»

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری استان اردبیل از ارسال ۲۶۷۶ اثر به دبیرخانه «هنرواره ملی انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

استقبال هنرمندان ایرانی از جشنواره «هنرواره ملی انقلاب»به گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل، روز گذشته، ۱۸ اسفندماه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه، با اشاره به اختتامیه هنرواره ملی انقلاب اسلامی در اردیبهشت‌ماه سال آینده در اردبیل اظهار کرد: تاکنون بیش از دو هزار ۶۷۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره در بخش‌‎ عکس یک هزار و ۲۷۳، اینفوگرافی ۱۵۰، موشن گرافی ۱۹۴، پوستر ۴۱۴، تصویرسازی ۶۹۵ اثر در بخش‌های اعلام شده از استان‌های مختلف ارسال شده است.
وی به حضور چهره‌های شاخص ملی هنر‌های تجسمی در بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۲۶۷۶ اثر به دبیرخانه هنرواره ارسال شده که به ترتیب ۵۴۶ اثر با بیشترین تعداد به اردبیل و در ادامه ۴۶۳ اثر به تهران، ۲۴۱ اثر به آذربایجان شرقی و ۱۴۲ اثر به استان خراسان رضوی اختصاص دارد و از سایر استان‌ها نیز آثار متعددی به دبیرخانه ارسال شده است.
به گفته رئیس حوزه هنری استان اردبیل در این جشنواره از چهره مطرح هنری کشور دعوت شده و داوران این جشنواره نیز هنرمندان مطرح کشور هستند.
رجبی ادامه داد: بیشترین آثار از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران و اردبیل به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی با بیان اینکه استان اردبیل در حوزه هنر‌های تجسمی از قابلیت‌های خوبی برخورد است، ادامه داد: این جشنواره اقدام خوبی است تا ظرفیت‌های هنری استان در سطح کشور شناسانده شود و این هنر از مظلومت در آید.
انتهای پیام

captcha