بی‌توجهی اعضای شورای توسعه به درخواست مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3796720
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
مدیر مؤسسه راویان نور بیان کرد:

بی‌توجهی اعضای شورای توسعه به درخواست مؤسسات قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه راویان نور با تأکید بر اینکه ادغام دو اتحادیه‌ قرآنی کشور درخواست به حق مؤسسات قرآنی بوده است، اظهار کرد: مسئولان و اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی به جای اینکه به خواسته این عزیزان جامه عمل بپوشانند و نمایندگانی از اتحادیه مدغم کشوری را جهت دفاع از حقوق مؤسسات و مراکز قرآنی پذیرا باشند، همچنان با بی‌توجهی پیش می‌روند.

هادی اصغری، مدیر مؤسسه و مرکز آموزش قرآن راویان نور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: قریب هشت سال بحث ادغام دو اتحادیه‌ مؤسسات قرآنی مطرح بوده تا اینکه با زحمات فراوان و تلاش مدیران و نمایندگان مؤسسات در شورای توسعه فرهنگ قرآنی، تصویب شد و طی بازه زمانی سه‌ماهه از مردادماه 1396 ادغام اتحادیه‌ها ابتدا در استان‌ها به مرحله اجرا درآمد.
اصغری با اشاره به اینکه متأسفانه در میانه راه شاهد خروج اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت از این روند ادغام دو اتحادیه کشوری بودیم، اظهار کرد: در صورتی که یکپارچگی و وحدت در تمام کشور خواسته مقام معظم رهبری و مسئولان نظام بوده و هست. لذا عملکرد مؤسسات و اتحادیه‌های قرآنی که نمایندگان این مراکز هستند در سطح کشور بر فردی پوشیده نیست که با کمترین توقع و بهترین و جامع‌ترین فعالیت قرآنی خود را اثبات کرده‌اند. حال زمان آن رسیده، مسئولان و اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی خواسته این عزیزان را جامه عمل بپوشانند و نمایندگانی از اتحادیه مدغم کشوری را جهت دفاع از حقوق مؤسسات و مراکز قرآنی کشور پذیرا باشند.

عضو اسبق هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور اضافه کرد: امیدواریم پیشکسوتان قرآنی و افرادی که دلسوز نظام و خادم قرآن هستند در پنجمین دهه انقلاب اسلامی، مساعدت‌های لازم را انجام دهند و در این زمینه گامی مؤثر برداشته و به درخواست بخش قرآنی ـ مردمی توجه کنند.

یادآور می‌شود، دفتر مرکزی مؤسسه و مرکز آموزش قرآن کریم راویان نور در شاهرود، خیابان شهدا، نبش معلم قرار دارد. همچنین این مؤسسه دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی است که شعبی در شهر‌های سمنان و میامی دارد.
انتهای پیام

captcha