بهره‌مندی تمامی مراکز و مؤسسات قرآنی از تخفیف 50 درصدی بیمه
کد خبر: 3796743
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

بهره‌مندی تمامی مراکز و مؤسسات قرآنی از تخفیف 50 درصدی بیمه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی توافق اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت، تمامی تشکل‌های قرآنی سراسر کشور می‌توانند از تخفیف 50 درصدی بیمه برخوردار شوند.

سیدمهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: با عنایت به تفاهم‌نامه ارائه خدمات بیمه‌ سرقت و آتش‌سوزی بین این اتحادیه و یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده و توافق اتحادیه مدغم قرآنی کشور، تمامی مراکز و مؤسسات قرآنی می‌توانند از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند شود.
وی با اشاره به اینکه توافق‌نامه فوق به منظور ارائه تمهیدات لازم به تشکل‌های قرآنی و همچنین کاهش صدمات آسیب‌هایی چون آتش‌سوزی و سرقت و ... انجام گرفت، اظهار کرد: طی این تفاهم‌نامه تمام مؤسسات قرآنی کشور می‌توانند به مراکز بیمه کوثر سراسر کشور مراجعه کنند و با پرداخت هزینه اندک از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند.
پورموسوی بیان کرد: هر فرد قرآنی با معرفی مؤسسات قرآنی می‌توانند با پرداخت شش هزار تومان به عنوان بیمه مسئولیت، بدون نام با تخفیف ویژه 50 درصدی در موضوعات دیگر بیمه‌ای بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha