اجرای ۴۰ برنامه ویژه بزرگداشت روز شهدا در مدارس البرز
کد خبر: 3796753
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

اجرای ۴۰ برنامه ویژه بزرگداشت روز شهدا در مدارس البرز

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۴۰ ویژه‌برنامه فرهنگی به مناسبت روز شهدا در مدارس این استان اجرا می‌شود.

اجرای 40 برنامه ویژه بزرگداشت روز شهدا در مدارس البرز

قادر صفرپور، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با اولویت شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، کاشت نهال به نام شهید و اهدای گل به دانش‌آموزان و فرهنگیان خانواده معزز شهدا در تمام مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش استان از جمله برنامه‌های ویژه روز شهدا در البرز است.
وی از برگزاری مراسم تجلیل از شهدا با اولویت دانش‌آموزان و فرهنگیان خانواده معزز شهید آموزشگاه، حضور در گلزار شهدا و گلباران مزار شهدا و حضور در مراسم وحدت بخش نماز جمعه همراه با خانواده معظم شهدا با در دست داشتن تصاویر شهدای آموزشگاه به‌عنوان دیگر برنامه‌های مدارس البرز در بزرگداشت روز شهدا یاد کرد.
صفرپور تأکید کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان در روز 22 اسفندماه ‌در مدارس البرز ندای لبیک یا امام خامنه‌ای سر می‌دهند و بار دیگر با امام(ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق می‌کنند.
وی بیان کرد: شهدا شجره طیبه اسلام ناب محمدی(ص) را با خون‌های پاکشان آبیاری و از دین اسلام پاسداری کردند.
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش البرزدر پایان به از قرائت گزیده‌ای از وصیت نامه‌های شهدا در مراسم صبحگاه مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در سطح مدارس با موضوع شهدا و نامه‌ای به شهید اشاره کرد و گفت: در تکمیل طرح نام‌گذاری هر کلاس به نام یک شهید نیز الصاق تصویر و گزیده‌ای از وصیت‌نامه یا زندگی‌نامه شهید بر سر در کلاس اجرایی شده است.
انتهای پیام

captcha