محفل انس با قرآن در روستای ملک‌شیر ‌برگزار شد
کد خبر: 3796824
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

محفل انس با قرآن در روستای ملک‌شیر ‌برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور ‌صادق حیدری، قاری ممتاز استانی در روستای ملک‌شیر خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن در روستای ملک شیر اردل

حجت‌الاسلام حمید بهرامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: برگزاری محفل انس با قرآن از برکات قرآن کریم است و این کتاب نورانی سبب همدلی، همراهی و اتحاد ‌بین مسئولان و مردم شده است.
وی اظهار کرد: این مراسم نورانی همزمان با ماه پرخیر و برکت رجب و با حضور قاری ممتاز استانی صادق حیدری با هدف توسعه فعالیت‌های قرآنی و ارتقاء برنامه‌های آموزشی در روستای ملک‌شیر میانکوه شهر اردل برگزار شد.
بهرامی در ادامه به موفقیت‌های قاری استانی صادق حیدری اشاره کرد و افزود: ایشان از دوران کودکی با قرآن مأنوس بود و تلاش زیادی در این مسیر کرده و طبق آیه قرآنی که می‌فرماید خداوند نتیجه تلاش را بی‌ثمر نمی‌گذارد، هم اکنون شاهد موفقیت‌های او هستیم.
در ادامه این مراسم نیز صادق حیدری، قاری ممتاز استانی نیز گفت: صوت دل‌نشین پیامبر اکرم(ص) باعث جذب بسیاری از کفار و بت‌پرستان در مکه و مدینه شد و قرائت قرآن با صوتی زیبا یکی از راه‌های ورود به گنجینه معارف قرآن و خوی گرفتن با آن است.
وی اظهار کرد: لذا باید پدر و مادرها برای فرزندان خود جهت یادگیری قرائت قرآن اهتمام بورزند و ایشان را از همان سنین خردسالی با قرآن مأنوس کنند.
یادآور می‌شود، در پایان این محفل نورانی که با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل و با همکاری روحانی روستای ملک‌شیر برگزارشد، از فعالان قرآنی و فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha