ارسال بیش از ۶۰۰ اثر به دهمین هفته فیلم و عکس سمنان
کد خبر: 3796860
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

ارسال بیش از ۶۰۰ اثر به دهمین هفته فیلم و عکس سمنان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۶۷۵ اثر به دهمین هفته فیلم و عکس سمنان ارسال شده است، گفت: ۷۵ اثر از این تعداد در بخش فیلم هستند.

ارسال بیش از600 اثر به دهمین هفته فیلم و عکس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته، 19 اسفند در جمع خبرنگاران از ارسال ۶۷۵ اثر به دهمین هفته فیلم و عکس سمنان خبر داد و گفت: ۷۵ اثر از این تعداد در بخش فیلم هستند.

وی با بیان اینکه دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان تا بیست و چهارم اسفند ادامه دارد، افزود: استقبال عکاسان و فیلم‌سازان از هفته فیلم و عکس بسیار خوب بوده  که در این راستا کارگاه‌های تخصصی فیلم و عکس با شرکت هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر عکس و فیلم در حاشیه برنامه‌های این هفته است  که برگزاری کارگاه آموزش عکاسی مستند با تدریس حسن غفاری در تالار آفتاب سمنان یکی از نکات قابل توجه حاشیه‌ای این رویداد است.

فضیلت متذکر شد: نفرات برتر رشته‌های مختلف در دهمین هفته فیلم و عکس در کنار پیشکسوتان عرصه هنر عکاسی و فیلم‌سازی با حضور وزیر تقدیر می‌شوند.

به گفته وی، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری اردوی عکاسی و کارگاه‌های تخصصی فیلم و عکس در کنار نمایش فیلم‌های کوتاه و بحث درباره آن‌ها از جمله بخش‌های هفته فیلم و عکس سمنان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه دهمین هفته فیلم و عکس سمنان با حضور صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایان می‌رسد، بیان کرد: مراسم اختتامیه عصر پنجشنبه، ۲۳ اسفند ۹۷ در مرکز استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha