مردم با تأسی از راه شهدای والامقام توانسته‌اند از تحریم‌ها عبور کنند
کد خبر: 3796927
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

مردم با تأسی از راه شهدای والامقام توانسته‌اند از تحریم‌ها عبور کنند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه اردبیل گفت: ملت ایران با تأسی از راه شهدای والامقام توانسته‌اند از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی عبور کنند و این یک دستاورد بزرگ است.

مردم با تأسی از راه شهدای والامقام توانسته‌اند از تحریم‌ها عبور کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله عاملی، نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روز گذشته، ۱۹ اسفند‌ماه در دیدار با خادمان معظم شهدا و ایثارگران استان اردبیل با گرامیداشت سالروز ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: ‌شفاف‌سازی در کشور می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات جامعه از جمله قاچاق کالا را در کشور بگیرد و این شفاف‌سازی باید از مجلس و در قالب قانون به تصویب برسد.
وی افزود: هیچ کشوری همانند ایران اسلامی ۴۰ سال تحریم‌های ظالمانه را نمی‌توانست تحمل و در برابر دشمنان ایستادگی کند.
امام جمعه اردبیل با اشاره به این که در داخل کشور نیز باید مقابله با تحریم مبنای کار قرار بگیرد بیان کرد: جلوگیری از قاچاق کالا و شفاف‌سازی در مجلس و به صورت قانونی اولویت اساسی است و در این زمینه باید مقابله با قاچاق کالا در کشور را برطرف کرده و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اقتدار و امنیت کشور مرهون خون پاک شهدای والامقام است و داشته‌هایمان را در سایه خون پاک شهدا به دست آورده‌ایم که به همین منظور باید خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان که، ولی نعمتان جامعه امروزی ما هستند گرامی داشته و برای خدمتگزاری آنان آماده باشیم.
عاملی تصریح کرد: تمامی ارائه خدمات به خانواده‌های معزز شهدا در برابر رشادت و فداکاری این بزرگواران همانند قطره در برابر دریاست چرا‌که تحمل مشکلات و سختی در زندگی روزمره آنان بسیار سخت بوده است.
وی بیان کرد: ملت ایران با تاسی از راه شهدای والامقام توانسته‌اند از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی عبور کنند و این یک دستاورد بزرگ است که باید قدر این داشته را بدانیم و در تمامی عرصه‌ها یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی بداریم.
امام جمعه اردبیل تصریح کرد: هزینه‌های زیادی برای انقلاب اسلامی پرداخته شده و دولتمردان باید مدیریت و توانمندی خود را در شرایط حساس جامعه نشان دهند و با شفاف‌سازی مشکلات کشور را از سر راه بردارند.
انتهای پیام

captcha